طلا

چه هزینه ای را برای حلقه نامزدی باید در نظر گرفت؟

همه دوست دارند حلقه نامزدی درخشان استفاده کنند. اما این بدان معنا نیست که همیشه باید یک سولیتر گران قیمت انتخاب کنید. راه های زیادی برای صرفه جویی وجود دارد!

هنگام خرید حلقه نامزدی، اولین سوالی که به ذهن می رسد این است که چقدر هزینه می کنید؟ در این مقاله همه ی چیزی که باید در مورد این موضوع بدانید بیان شده است.

آیا تا به حال در مورد قانون حقوق سه ماهه چیزی شنیده اید؟

برای سال‌ها، مردانی که قرار بود برای نامزد خود حلقه تهیه کنند از «قانون حقوق سه ماهه» پیروی می‌کردند. این قانون همانطور که از نامش پیداست به این شکل بود که مرد باید سه ماه حقوقش را خرج انگشتری کند که برای نامزدش می خرد. بسیاری از مردان، به ویژه در غرب، ماه ها پس انداز می کردند و انگشتری با قیمت گزاف تهیه میکردند. آیا قصد دارید از این قانون پیروی کنید؟

آیا می دانید قانون حقوق سه ماهه فقط یک ترفند بازاریابی است؟ هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد که چقدر پول باید برای حلقه نامزدی خود خرج کنید. شما می توانید تمام پس انداز خود را خرج کنید، بخشی از پس انداز خود یا اصلاً هیچ چیز! بله، آخرین مورد فقط برای مردانی است که مادر یا مادربزرگشان حلقه خانوادگی به آنها داده اند تا با آن از عزیزشان خواستگاری کنند.

برای اینکه بفهمید چقدر باید برای حلقه نامزدی هزینه کنید، ابتدا باید نکاتی را در نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *