طلا

الماس و محبوب ترین برش های آن

اگر از شما خواسته شود بین یک پرنسس و یک کوسن انتخاب کنید، چه چیزی را انتخاب می کنید؟ اگر با پرنسس بروید و کوسن را از دست بدهید، اشکالی ندارد. اما برای بسیاری دیگر، کوسن ممکن است جذابیت بیشتری نسبت به پرنسس داشته باشد. در واقع، این کوسن بیش از ۱۰۰ سال است که بر قلب مردم حاکم است. آیا نمی دانید چه کسی کوسن را به پرنسس ترجیح می دهد؟

خب، بسیاری از مردم وقتی از اصطلاحات پرنسس و کوسن استفاده میکنند در واقع دارند به دو سبک مختلف تراش الماس اشاره می کنند. بله، ما در مورد برش هایی صحبت می کنیم که الماس های شما را درخشان می کند. وقتی می خواهید الماس شما به خوبی بدرخشد، باید برش آن را در نظر بگیرید. بنابراین ما همه چیزهایی که باید در مورد تراش الماس بدانید را به شما میگوییم.

برش الماس چیست؟
تراش الماس به تراز، تناسبات و پرداخت آن اشاره دارد. تلاش انسان در تراش خوب به الماس  درخشندگی ویژه ای می بخشد. هنگامی که به درستی برش داده شده و شکل داده شود، توانایی الماس برای بازتاب و شکست نور بسیار افزایش می یابد. بنابراین، یک الماس خوش تراش و درخشان می درخشد در حالی که یک الماس بدتراش ممکن است بی جان به نظر برسد.

میلیاردها سال است که الماس روی زمین وجود دارد. اما تنها چند صد سال پیش بود که انسان آموخت که زیبایی الماس را می توان با تراش مناسب آن تغییر داد. از آن زمان، سبک های مختلف برش الماس برای افزایش درخشندگی و جذابیت آن ایجاد شده است. چه بخواهید حلقه های الماس سولیتر بخرید یا یک جفت گوشواره الماس کلاسیک، درک اولیه از برش به شما کمک می کند تا تصمیم عاقلانه ای برای خرید بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *