طلا

آنچه باید از نیم ست طلا بدانیم

نیم ست طلا جزء یکی از انواع مختلف زیورالات ظریفی است که طرح‌های ساده‌ای دارد. از زمان‌های قدیم تا زمان حال بین بانوان حتی آقایان استفاده آن موضوعی مهم به‌شمار می‌آید. اجزای این نوع طلا عبارت از یک آویز، یک جفت گوشواره و انگشتر طلای هم شکل خود هستند.

خرید نیم ست زر

در مجالس با شکوه و مراسم‌های ازدواج، بیشتر بانوان از سرویس کامل طلا تزیین شده با سنگ‌های قیمتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از سرویس طلا در مهمانی‌های دوستانه و صمیمی به دلیل گرانبها بودن آن توصیه نمی‌شود. استفاده از نیم ست استایل فرد را اسپرت می‌کند. طرح نیم ست گل، طرح‌های سنتی، طرح‌های مدرن و اشکال هندسی در بازارها موجود هستند که می‌توانید هر کدام از آن‌ها را که دوست دارید تهیه کنید.

سلیقه‌های مختلفی برای انتخاب آن وجود دارد. تهیه آن نسبت به ست کامل طلا راحت بوده، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و همچنین، خانواده‌‌ها می توانند برای فرزندان خود از آن استفاده می‌کنند.

انتخاب نیم ست برای تیپ پوستی مختلف

به علت تنوع رنگ پوست، در انتخاب نیم ست طلا باید توجه داشته باشید به دست شما بیاید. پیشنهاد ما به کسانی که پوست دستشان روشن و سفید استفاده از نیم ست طلای سفید خواهد بود. طول گردن از دیگر عوامل مهم خرید گردنبند طلا به‌شمار می‌آید.

همچنین اندازه مچ دست در جلوه نیم ست تاثیر می‌گذارد. به طور کلی برای داشتن یک سرویس به دلیل تجربه بالای فروشنده می‌توانیم از آن بخواهیم که به ما کمک کند. نیم ست به عنوان یک هدیه گزینه مناسبی به‌حساب می‌آید. می‌توان به جای سرویس کامل از نیم ست در مراسم ازدواج استفاده کرد.

نیم ست طلا شامل چه قسمت‌هایی می‌شود ؟

معمولا اجزای نیم ست را یک دست گوشواره و یک عدد گردنبند طلا تشکیل می‌دهد. در بعضی مواقع نه‌تنها گوشواره و گردنبند بلکه یک انگشتر هم شامل آن می‌شود. در گذشته نیم ست رز بیشتر مورد توجه بانوان جوان و دختران نوجوان قرار میگرفت. اما امروزه، به دلیل تنوع در طرح‌های آن همه‌ی بانوان در تمامی سنین می‌توانند از آن استفاده کنند.

گالری دنیزمفتخر است، برای سال‌های طولانی طرح و نقوش مختلفی از زیورالات را در اختیار عموم بگذارد.

اختلاف قیمت نیم ست طلا و سرویس کامل

‌به علت کم بودن تعداد قطعه‌ و جواهر در نیم ست نسبت به سرویس کامل، نیم ست از قیمت پایین‌تری برخوردار است.

علاوه‌بر عیار طلا (مقدار طلای که نسبت به دیگر عنصرها از آن استفاده میکنند)، برای بالا بردن ارزش سرویس کامل طلا از سنگ‌های قیمتی استفاده می‌کنند. اما نیم ست‌ها بیشتر طرح مینیمال(ساده) دارند.

سرویس کامل از مقاومت بالایی برخوردار است. معمولا، سنگ‌های قیمتی سرویس کامل طلا که به آن‌ها متصل می‌شوند‌، تاثیر بسزایی روی قیمت آن می‌گذارند. پس بهتر است از این سنگ‌ها بعد از خرید طلای مورد نظر مراقبت بیشتری کنید.

کاربرد نیم ست طلا و سرویس طلای کامل

سرویس کامل از جنس طلای سنگین است در نتیجه برای استفاده در طول روز و دورهمی‌های دوستانه مناسب نیست. طرح‌هایی که نمای شلوغ ندارد، پر زرق و برق نیستند، در مراسم‌های معمولی مناسب هستند. قبل از انتخاب سرویس طلا باید توجه کنید که جواهر زیاد روی آن برای ست کردن با لباس‌های ساده مناسب است. قبل از انتخاب به فکر این باشید که در کجا میخواهید از آن استفاده کنید.

انتخاب نیم ست طلا، آسان‌تر است و سبک ساده‌ای دارد. امکان استفاده روزمره حتی در مهمانی خاص را به شما می‌دهد. به دلیل کم بودن جواهر روی آن، دست شما را برای استفاده در هر مکانی را باز می‌کند، حتی می‌توانید به صورت تک از آن استفاده کنید. برای مثال: اگر فردی فقط علاقه به ست کردن دست‌ بند آن داشته باشد، نیازی به استفاده دیگر قطعات نیم ست نیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *